Sunday 14 August 2016

Zycie, plany, marzenia :)

Na samym początku chciałbym od razu podziękować , ze pofatygowaliście się, aby tu wejść. Wielkia piona dla wszystkich! 🙂
Szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć, może kilka słów,  po co, dlaczego, w jakim celu itp..

Nazwisko moje znacie, lat 23 i jestem gościem, który udowodni, ze można wyjsć z najgorszego gówna i zacząć spełniać swoje marzenia i osiągać cele 🙂


Zdecydowałem się na pisanie bloga, ponieważ moje życie do pewnego czasu to był istny chaos i totalne szaleństwo, rzekłbym nawet idiotyyzm. Jak część mnie zna to wie o czym mowię, reszta dowie sie jak zbiorę sile i odwagę , żeby sie z tym podzielić. Teraz tylko moge powiedzieć, ze bylem o krok przed zakładem karnym. Dla niektórych może nie zrobiło by to większego wrażenia, na mnie jako na dzieciaku, który wychował sie bez ojca, większość dzieciństwa mieszkał z babcia a gdy juz wyjechał do Anglii do matuli nagle po kilku latach miałby trafić zza kratki, a wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? Łzy własnej matki, która jako jedyna byla na sali sadowej, zabrakło tam nawet mojej kobiety, teraz juz byłej.. Wiele upadków życiowych, to był jeden z nich. Ale nie ma co gdybać bo to juz przeszłość, tak widocznie miało być. Swoje musiałem przeżyć, zeby być w tym miejscu gdzie jestem, odnaleźć pasje, którą jest siłownia, Motywować innych bo z tego czerpie najwieksza radość.

Obrałem cel, chciałbym wystartować w zawodach kulturystycznych w następnym roku i tez dlatego powstaje ten blog, na którym bede uwieczniał swoje poczynania. Napewno nie będzie lekko, ale gdyby było to każdy by to robił. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych i udowodnię Wam, ze jeśli się chce to można wszystko. Tak naprawdę dopiero w tym roku zacząłem trenować na poważnie, trzymać  dietę, sprawdzać na co najlepiej reaguje mój organizm. Staram sie wprowadzać częste zmiany w diecie i treningu - artysta kombinator tak zwany, hehe 🙂

Ja najzwyklejszy chłopak bez perspektyw na życie uwierzył w siebie, uwierzył, ze można żyć inaczej, osiągnąć wyższy szczebel życiowy. Chce rozwijać się i pracować na swój sukces.
Stawianie zadań nigdy się nie kończy, ponieważ jest to proces, a nie pojedyncze zdarzenie.

Wiara w siebie, ciężka praca i samodyscyplina zaprowadzi Was po największe osiągnięcia życiowe. Nie bede się rozpisywał bo tak naprawdę nie wiem czy w ogóle ktoś to przeczyta, heh.
Jeżeli juz ktoś przeczytał, serdeczne dzięki i czekajcie na więcej wpisów.
Miedzy innymi bedą wrzucał swoje diety, treningi, filmiki, zdjęcia, osobiste przemyślenia coś z życia prywatnego i oczywiście dawkę motywacji!


Pozdrawiam wszystkie dobre mordy i pamiętajcie, ze nie ma przeszkód nie do pokonania. Trzeba uczyć sie na błędach, wyciągać wnioski i robić dalej swoje. Mamy jedno życie, wykorzystajcie je jak najlepiej.

Wielkie ELO! 🙂

Pólroczna przemiana. 
Pozdrówki! 



4 comments: